Abonnementsbetingelser
Generelle oplysninger
GoLittle er et brand ejet af GoLittle ApS
Njalsgade 23C
2300 København S
CVR: 37945579
E-mail adresse: [email protected]
Telefonnummer: 71 96 97 37
Etableringsår: 2016
Betaling
Den, der opretter et medlemskab på GoLittle PLAY, skal være fyldt 18 år.
Du kan betale med Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay og MobilePay.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Levering
Du får adgang til GoLittle PLAY med det samme.
Du kan tilgå GoLittle Play i GoLittle-app’en.
Opsigelse
Du kan opsige når som helst til udgangen af en periode
Ingen fortrydelsesret på digitalt indhold
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis
- a) leveringen af det digitale indhold ikke sker mod betaling eller
- b) udførelsen er påbegyndt med dit forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at du dermed mister sin fortrydelsesret, når vi har givet en bekræftelse på varigt medium.
Det betyder at du ikke har fortrydelsesret, når du har fået adgang, når du har accepteret dette i købsforløbet.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.
Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.
Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at fortryde, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementet, der allerede er leveret.
Har du f.eks. været tilmeldt GoLittle PLAY i en uge, inden du fortryder dit køb, vil du få tilbagebetalt 3/4 af en måneds medlemsbetaling.
Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Hvis der er noget galt med abonnementet/Reklamationsret
Digitalt indhold/digital tjeneste
Hvis der er tale om løbende levering af digitalt indhold, vil reklamationsfristen for de digitale elementer udløbe, når leveringen er sket.
Ved løbende levering af digitalt indhold eller digitale tjenester, vil reklamationsfristen udløbe to måneder efter, at sidste levering er sket.
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på [email protected] eller på tlf. 71 96 97 37
Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.
Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på [email protected] eller på tlf. 71 96 97 37. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Du kan finde vores cookie- og persondatapolitik her.
Standardfortrydelsesformular
Til:
GoLittle ApS
Njalsgade 23C
2300 København S
E-mail adresse: [email protected]
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den:
Modtaget den:
Forbrugerens navn:
Forbrugerens adresse:
Forbrugerens underskrift:
Dato:
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Abonnementsbetingelserne er senest opdateret d. 22.9.2024